Pogoji poslovanja

Splošni pogoji zanaravno.si upoštevajo Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), priporočila GZS in mednarodne kodekse za e-poslovanje. Obravnavajo delovanje zanaravno.si (v nadaljevanju »trgovina«, »spletna trgovina« ali »zanaravno.si«), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom/upraviteljem in kupcem.


Podatki o podjetju

Miloš Pekušek s.p.
Bezena 10
2342 Ruše

IBAN: SI56 0410 6011 0089 844 (Nova KBM d.d.)
Matična številka: 5623756000
Davčna številka: 55072607 (podjetje ni zavezanec za DDV)

Upravitelj spletne trgovine (tudi »ponudnik«) zanaravno.si je podjetje Miloš Pekušek s.p. Ob registraciji v sistem zanaravno.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in osebno geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z njegovimi vnesenimi osebnimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa v trgovini.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev zanaravno.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Za morebitno nastalo škodo, ki bi nastala pri zlonamernem vdoru v sistem ali uporabniški račun posameznika ter pri kraji podatkov, ponudnik storitve ne odgovarja.

 

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  • c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku, ki je tudi jasno zapisan),
  • e) pogoje dostave izdelkov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • g) način plačila in dostave,
  • h) časovno veljavnost ponudbe,
  • i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 


Ponudba izdelkov

Ponudba zanaravno.si se ažurira in spreminja pogosto in sprotno.


Postopek nakupa in pregled naročila

Izdelke s klikom na gumb dodaj v košarico dodajate v košarico.

(1. KORAK - PREGLED NAROČILA) Povzetek vseh dodanih artiklov se izpiše, ko kliknete na gumb košarica (nahaja se desno v okvirčku z naslovom "košarica"). V tem koraku lahko odstranjujete neželene artikle in spreminjate količino dodanih artiklov. V kolikor imate promocijsko kodo za popust, jo vpišete v tem koraku.

S klikom na gumb "nadaljuj" sestrinjate z vsebino košarice oz. z vrsto in količino izbranih artiklov ter preidete na drugi korak nakupnega postopka - PRIJAVA

(2. KORAK) Vpišete svoje uporabniško ime in geslo ali se registrirate.

(3. KORAK) S klikom na gumb "nadaljuj" preidete na tretji korak nakupnega postopka - NASLOV. Tukaj izberete naslov za dostavo ali dodate novega, v kolikor se ta razlikuje od že vpisanega. Dodate lahko tudi poljuben komentar.

(4. KORAK) S klikom na gumb nadaljuj preidete na korak DOSTAVA, kjer izberete način dostave (izbira načina dostave "plačilo vnaprej" je dovoljena samo v primeru plačila po predračunu. Način plačila izberete v naslenjem koraku). V tem koraku se je za nadaljevanje nakupnega postopka potrebno strinjati s pogoji poslovanja.

(5. KORAK) S klikom na gumb nadaljuj preidete na korak PLAČILO, kjer izberete način plačila. Po izbiri načina plačila samodejno preidete na zadnji korak, kjer Potrdite naročilo, s čimer se strinjate s plačilom in izbranim načinom plačila.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča kot način plačila plačilo po predračunu in plačilo po povzetju.

Pri plačilu po povzetju je strošek nakupa višji za višino provizije, ki jo zaračuna Pošta Slovenije, in sicer za naročila do vrednosti 98 EUR ta znaša 1,05 EUR, za naročila v vrednosti med 98 EUR in 501 EUR ta strošek znaša 1,07% od vrednosti naročila, nad 501 EUR pa 5,36 EUR. Omenjeni stroški, ki jih zaračuna Pošta Slovenije, niso vključeni v ceno naročila. 

Pri plačilu z nakazilom na račun upravitelja Miloš Pekušek s.p. po ponudbi oziroma predračunu (predplačilo) je strošek nakupa višji za provizijo, ki jo za plačila zaračuna banka kupca.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

 

Cene

Vse cene so končne maloprodajne cene in vsebujejo DDV, ki je bil zaračunan pri dobavi izdelkov.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (vključuje soglašanje s pogoji poslovanja). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Obveščanje o statusu nakupa

O vsakem izmed naslednjih korakov je kupec obveščen po elektronski pošti.

1. Naročilo prejeto:

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo prejeto s podatki o samem naročilu. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

2. Plačilo potrjeno:

Po prejetju plačila na TRR ponudnika bo blago odposlano v 24 urah. O prejetju plačila ponudnik kupca obvesti po elektronski pošti. Velja omeniti opozorilo, da je včasih lahko zamik med dnevom nakazila na TRR ponudnika in prejetjem plačila na TRR ponudnika tudi 4 dni.

3. Blago odposlano:

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

Zgodovina opravljenih nakupov

Podjetje shranjuje vse opravljene nakupe (sklenjene pogodbe), ki so registriranim uporabnikom dostopni z uporabniškim imenom in geslom v razdelku "moj račun" pod alinejo "Moja naročila".

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 koledarskih dneh od prevzema blaga podjetju poda nedvoumno izjavo, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Izjavo lahko poda na kontaktni e-naslov info@zanaravno.si ali izpolni obrazec za odstop od pogodbe, ki je na voljo tukaj (obrazec natisne ter izpolnjenega pošlje po pošti). Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek dostave pri prejemu in vračilu blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in originalni embalaži (neodprto), razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Nepoškodovanost in nespremenjenost količine vrnjenega blaga ugotavlja ponudnik. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. 

Vračilo plačil bo izvedeno v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.  

Možnost vračila ne velja, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

 

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval. Z registracijo v spletni trgovini zanaravno.si uporabnik dovoli prejemanje novic, ki jih pošilja zanaravno.si. Če uporabnik ne želi prejemati novic, mora odgovoriti na samodejno poslano elektronsko sporočilo, ki ga prejme ob registraciji, in sicer mora v sporočilo zapisati: "NE ŽELIM PREJEMATI NOVIC" in svoj elektronski naslov, ki ga je navedel ob registraciji. 
  • Uporabnik soglaša, da ga ob prijavi na NEWSLETTER (novice) občasno obveščamo o novostih na strani zanaravno.si, novostih v ponudbi, lastnostih izdelkov in promocijskih akcijah. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.

 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

 

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

Stvarne napake

Podjetje nosi odgovornosti za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, skladno z določbami ZVPot 37. člen.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu za vsak kupljen izdelek in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki podanem v roku dveh mesecev od odkritja napake  natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem rok u podati potrošniku pisen odgovor.

Odveza odgovornosti

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci oziroma registrirani uporabniki. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Uporaba izdelkov je lahko zapisana na sami embalaži vsakega izdelka ali priložena. Vsi izdelki so za zunanjo uporabo razen izjem, kjer je to posebej označeno na embalaži. Opisi izdelkov so zgolj informativni in niso primerni za samodiagnosticiranje ali samozdravljenje. Za morebitne zdravstvene težave, ki bi nastale zaradi uporabe izdelkov, ponudnik ne odgovarja.

Vsi kozmetični izdelki so označeni v skladu z evropsko zakonodajo in v skladu s Pravilnikom o vsebini in označevanju kozmetičnih proizvodov.

Ponudnik na noben način ne posega v vsebino kateregakoli izdelka. Za točnost sestavin, ki jih vsebujejo kozmetični izdelki, je odgovoren proizvajalec.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova urban@zanaravno.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

 

Pravno obvestilo

Spletna trgovina zanaravno.si in vse informacije na njej, vključujoč fotografije artiklov, grafične podobe, video vsebine…; so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja lastnika (v primeru neavtorskih fotografij in besedil pooblaščenca) pravic, ki pripadajo podjetju Miloš Pekušek s.p.

 

Promocijske kode

Občasne promocijske kode prinašajo različne ugodnosti za registrirane uporabnike in so pogosto časovno omejene. Čas trajanja promocijske kode lahko po svoji presoji določa ponudnik brez predhodnega obvestila o prenehanju, razen v primerih, kjer je to predhodno določeno kot promocijsko obdobje. Promocijske kode medsebojno niso združljive. Vsebino promocijske kode določa ponudnik, pritožbe nanjo pa niso mogoče. Vnos promocijske kode je možen med postopkom nakupa, polje za vnos pa je nedvoumno označeno.

 

Kako ravnati v primeru poškodbe med transportom

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je izdelek ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket v najkrajšem možnem času prinesete na pošto, ki je paket dostavila in poštne uslužbence opozorite, da je potrebno izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga nato tudi podpišete. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

Mnenja/komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

Pravila nagradnih iger

Opredelitev pojmov

Organizator nagradne igre je podjetje Miloš Pekušek s.p., Ulica Pohorskega bataljona 1, 2342 Ruše. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.

Dobitnike nagrad določi naključna funkcija računalniškega izbora ali komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri

Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradnih igrah

Za sodelovanje v nagradnih igrah ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje

V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca

Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug izdelek.

Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke - ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko številko, vse najkasneje v dveh (2) dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.

V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje (obvezno pisno obvestilo organizatorju) za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre

Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

(Nazadnje posodobljeno: 30.06.2015)



Odveza odgovornosti


Košarica  

Ni izdelkov

Poštnina 0,00 €
Skupaj 0,00 €

Košarica Na blagajno

Newsletter